2009-04-24

Finska knäppis!

Ja vad säger man om denna konstiga människa. Idag kom hon fram till oss på uteplatsen när vi höll på med staket bygget och frågade om hennes hund bajsat ngt på vår uteplats. ( ?!! ) Eftersom jag inte vill ha ngt med människan att göra så svarade jag inte utan Peter fick prata med henne. Hunden har INTE skitit här och OM den hade gjort det då skulle jag kastat tillbaka bajset på hennes balkong ;) ...verkade som om hon bara ville komma fram som en vanlig trevlig granne och hade tydligen HEEELT glömt bort hur otrevlig hon var en tidig tisdags morgon. Stannade kvar i flera minuter och frågade om staketet och att hon tyckte det blev bra osv. Kläckte även ur sig att hon ska flytta,det sa hon minst 3ggr. Och ÄRLIGT talat,ingen är gladare än jag. Eller joo hela kilåsen området ogillar ju henne på grund av hennes påhopp i tvättstugan så ALLA TJÄNAR nog på hennes flytt=) Hon är iallafall konstig.

Just det ja,staket. Idag kom det på plats. Blev super bra och uteplatsen känns skitstor helt plötsligt,blev MYCKEt bättre med staket. Enda som inte är färdigt är den sista biten,som ska vara en grind. Hoppas att den delen oxå kommer på plats snart.




Wilma har fått en sandlåda oxå. Ska fylla den med sand så fort som möjligt. Är ju lite handikappad med denna jäkla finger. =( Köpte en man kan fälla ihop så man slipper kattkiss och kattbajs. För det är inte speciellt trevligt när man går till lekparken här, man hinner inte ens en meter ut i sanden förrän man trampat i bajset. Är med andra ord en jätte toalett för kilåsens alla missar.




Imorgon kommer E hem. Åhh vad jag saknat henne. Ska bli enormt kul att få uppdatera med kaffe och cigg. Undrar hur hon ser ut,om hon är helt vit runt ögonen och brun i resten av ansiktet som dom blir skidfantasterna. Återstår att se. Och IMORGON får JAG se =) =)


Nä mina läsare.. Nu ska jag äta tonfisksallad. Och gosa ner mig i soffan. Skit trött känner jag. Sovit hemskt dåligt inatt pga värk i fingret. Kan liksom inte ha handen "neråt" för då spränger det som sjutton. Så handen har legat upp pallad med kuddar,och det har ju funkat sådär. =/

Ses väl imorgon antar jag.

//A

3 kommentarer:

Patty sa...

Den där kärringen är inte klok i huvudet alltså! Bra att hon ska flytta!! ÅÅÅ vilken söt sandlåda alltså och va bra att den är ihopvikbar! Vet att katterna i Kilåsen är riktiga kissproffs i sandlådor!!

Helena sa...

Kanske det äntligen blir lungt nu då... Hurra Hurra

This Is Me sa...

Ja verkligen HURRA JIHOOO och BRAVOOO!