2012-04-12

Besöket hos Mcdreamy !

Igår va vi till vc med Oliwer. Efter feber i 4 dagar ville jag kolla så
det inte va något med öronen eller halsen. Satt i väntrummet och Oliwer va fruktansvärt missnöjd. Började vanka av och an med honom i korridorerna. Med en skrikande unge med 39.5 i feber så blev det ganska svettigt. Men då just DÅ kom han - Dr Macdreamy. " Oliwer Hedström" - jaaaa vi gick ner och in på hans undersökningsrum. Blev helt svett igen fast inte av oliwer denna gång utan av denna snygging till doktor. Inte någonsin man ser en snygging innanför väggarna på vårdcentralen inte. Hur som helst kollade ha öron,halsen och lyssnade på min lille prins. Lite röd i öronen men annars bra. Men fick order om att ta ett blodprov. Det visade sig vara lite för högt men det är det när det är VIRUS - suck !

Så vi tackade för oss och åkte hem. Mera alvedon och mollipect. Men idag tycker jag att han verkar lite bättre,ingen direkt feber men humöret är ju fruktansvärt och han är så otroligt mammig så man kan knappt röra sig. Ska han se på film SKA jag sitta med honom. Behöver jag då under filmens gång gå på toaletten då blir det ett fruktansvärt väsen. Så helt bra är han naturligtvis inte. Men verkar gå åt rätt håll i alla fall.




Snygging !

2 kommentarer:

Helena sa...

Wow sån tur har jag aldrig bara modell äldre ful när vi är där

This Is Me sa...

Men så trist Helena ! Ska jag ordna en tid åt er ? :D