2012-04-12

Finaste vännerna man kan tänka sig !


Detta är tillägnat alla mina vänner som finns i min omgivning.
En del av er umgås jag mer med andra mindre. En del av er
bor långt borta och andra närmre. Några pratar men med
dagligen och andra mer sällan. Men hur det än är så är ni
alltid i mina tankar. kanske inte varje minut men titt som
tätt dyker ni upp i olika sammanhang. Alla ni har olika platser
i mitt hjärta och minnen i min minnesbank. Dom minnena är jag evigt
tacksam för att fått. När man saknar som mest då drömmer jag mig
bort till ett fint minne och då går dagen lite enklare.
Alla ni mina fina vänner har oerhört olika minnen i mitt hjärta,
en del ev er har varit vid min sida i många år sen skolan,andra kortare
tid,men ändå är ni lika mycket värda hos mig. Alla mina vänner
finns vid min sida då det behövs och många av er har delat både min sorg
och glädje. Stöttat mig då jag varit nere i olika situationer. Andra har
tagit mitt parti fast det inte varit nödvändigt eller mitt syfte.
Ni är helt klart dom bästa vännerna man kan ha!



Naturligtvis finns det dom som "försvunnit" under årens alla lopp oxå.
Men kanske helt enkelt inte va meningen att man skulle hålla kontakten
och umgås. En del saker har man bara fått upp ögonen för och vissa kanske
var "energitjuvar" som satte sig själv i fokus. Jämt. Eller aldrig lyssnade
på andras prat. Helt enkelt inte va den vän jag hoppats på. Finns även
dom som försvunnit då jag blivit singel och dom som jga funnit just för att
jag blivit singel. Finns fjäskande låtsaskompisar som ena stunden vill
vara i min närhet men sen bara försvinner. Eller du som sa allt det där
och nu helt plötsligt verkar det som om det bara va snack.




Men det är ju så. Vänner kommer och går. Men dom bästa består.
och jag har en superbra vänkrets i min omgivning.


Så detta inlägg är till er !
Love you.. <3

Inga kommentarer: