2012-04-10

Oro !

Idag kom suget. Kände för att skriva. Så nu gör jag det. Ska låta tankarna flöda och få ur mig lite så kanske det bli lite mindre oro i min knopp.

Denna helg har varit fruktansvärt jobbig. Oron jag känt har varit sjukt jobbig. Men är tacksam över att du ville ha mig där och det är självklart jag ställer upp. Vill du så finns jag här. Tänker inte gå in något på vad det är jag syftar på men det vet nog dom flesta i allafall. hjärta till dig och du vet att vi är många som kommer stötta dig. Hjälpa dig. Finnas där då du vill ha oss där.


Sitter här i soffan med en kaffekopp. Wilma lekar på sitt rum och ser på Barbapappa. Oliwer är sjuk och ville sova,så han ligger och sussar. Joline -alias sjusovaren sover än. La henne tidigt igår ihop med dom andra och nu är rekordet slaget - trött liten piga !


Nog om allt detta då. Har ju inte bloggat på en stund nu och då vet man aldrig vart man ska börja. Denna helg skriver jag inget om men jag har inte varit ut på några som helst roligheter utan firat påsken med endast en snabb påskmiddag. Såklart har barnen gått påskkärring oxå och tappade räkningen på godisägg vid 7-8st.
Wilma har påsklov denna vecka och jag hade tänkt vi skulle ta tåget till sunne och gå runt lite. Hon har aldrig åkt tåg och sist det va tänkt fick jag lunginflammation. Men denna gång är Oliwer sjuk så vi får se hur det blir med allt...

Återkommer ikväll...


Inga kommentarer: