2010-12-30

2011 knackar snart på dörren...

Undrar vad det året kommer bedföra.2007 och 2010 va fantastiska år,då jag fick en dotter och en liten son. 2011 kan jag LOVA att det inte blir några barn. Inte från min sida iallafall. Men har både nära och kära som ska få smått-så det längtar vi till. En Prins vet vi är på väg men sen är det hemligt och blir en överraskning tills "bebisen" är ute. Ja vi får se,spännande iallafall.
Annars vet jag inte mycket om det kommande året. En stor grej är ju att Oliwer ska börja på dagis. Och förhoppningsvis lärt sig gå innan dess. DET är en stor happening det. När ens små börjar knata runt. Hemskt roligt och en massa pass om jag nu inte får en "Wilma" igen som inte rörde något hon inte fick. Plockade inte bort det minsta när hon började spatsera. Blommorna va kvar i fönstrena och prydnadssaker vi oxå vara kvar på sina respektive platser. Hon va duktig. Så min gissning blir att Oliwer kommer rota i allt. ;)

Imorgon är det sista dagen på året. Förväntningarna skyhöga för vissa och party/fest/fylla en självklarhet för många. Själv har jag varit nykter dom senaste 2-3åren. Skulle dock kunna tänka mig ett gott vinglas på kvällskvisten men där stoppar det. Ska försöka ha Wilma uppe så hon får se alla raketer men det kommer nog bli svårt,så länge har hon aldrig varit uppe,ska kämpa tappert.


Hur ska ni fira imorgon? Och vad ska ni göra? Bjuder ni på mat? Dela gärna med er av recept och planer. Alltid lika roligt att få feedback ! ;)

Inga kommentarer: