2011-01-01

2011

...är här... Känner ingen direkt skillnad. Sov till två minuter i 12 för då började raketerna smälla. 5minuter senare var det tyst och jag somnade om. Varken Oliwer eller Wilma vaknade av oljudet,vilket va skönt. Våra raketer blev avfyrade vid 18.00 snåret så Wilma kunde få se. 3-rätters middag slängdes ihop i all hast och avnjöts. Och choklad puddningen som jag trodde va Wilmas FAVORIT va helt plötsligt helt fel. Hon åt bara grädden högst upp. Ja ja efter en förrätt och varmrätt kanske det va stopp i kistan på fräken Hedström. Men idag är det en ny dag och vi ska ut på äventyr.

Rättare sagt ut och åka skridskor. Men blåser lite kände jag,kanske ger sig och om inte så ska vi ut ändå. Är ju riktigt varmt utanför dörren =) Läääängesen ! Blir nog mycket blod,svett och tårar idag känner jag. Hoppar helst över blodet. Svett blir jag och tårarna kommer nog Wilma stå för när och om hon rammlar. Hon berättade igår att hon vill vara en isprinsessa och åka på ett ben. HAHAH. Ja vi får väl se hur det blir med den saken. Vi ska grilla korv och ha mysigt,kanske blir en och annan tur på skotern eller 4 hjulingen oxå. *kul*


Nu stinker det här i mitt vardagsrum. En odör som alltid kommer då mitt kaffe är klart. Den misstänkte är Oliwer. Hmm.. mysigt så här på morgonen =/ hahah ! -blä-


Nu ska väskan packas och blöjan bytas...Ha en bra fortsättning gott folk ! Hej hej !

Inga kommentarer: